ALİ ULUSOY

ALİ ULUSOY
ALİ ULUSOY DAMA

28 Temmuz 2009 Salı

ALİ ULUSOY'DAN ALINAN BİR KOMBİNEZON


Analiz yapmadan taş istemenin ne kadar sakıncalı oldugunu görmekteyiz.Siyah taşlarla
oynayan oyuncu yenilğiden kurtulamıyor.
Burada sitemizi takit ederek yorumlarda bulunan adsız ismi ile bana güç veren değerli damıcımıza teşekür ediyorum.oyunu notasyonu ile yayınlıyorum
--------OYUNUN NOTASYONU-------
1- --- -- ----- h5-g5
2-a2-b2----g5-G1
3-a3-b3----a5-a3
4-h4-g4---G1-G5
5-f3-g3----f5-F1
6-c4-d4---g5-d2
7-d4-D8--D2-D5
8-D8-F8
Adsız ismi ile Yorumda bulunan değerli damacımıza teşekür ediyorum.
a3-b3 hamlesinin gerekli olduğu,notasyonun devamını irdelerseniz
görecekiniz.(salih bey)

1 yorum:

  1. Ali Bey,
    3.a3-b3 a5-a3
    hamlesi stratejik olarak beyaza hiçbir avantaj vermez, bu taş fedasının gereksiz olduğunu düşünüyorum. "b" dikeyi zaten açık olduğu için "a" dikeyinin de açılmasının beyazın lehine olduğunu sanmıyorum. Gereksiz bir kan kaybı olarak görüyorum.
    Saygılarımla
    Adsız

    YanıtlaSil