ALİ ULUSOY

ALİ ULUSOY
ALİ ULUSOY DAMA

16 Aralık 2009 Çarşamba

ALİ ULUSOY'UN KİTABIDAN ALINAN BİR AÇMAZ




Bu açmazın (Gif ) çalışmasını değerli arkadaşım Mehmet Özerkman yapıp
gönderdi. Kendisine teşekür ediyorum. boş karede sola tıklandığında bilgisayar
oyunu otamatik olarak açacak oyunun çözümünü adım adım gösterecektir.
Ali Cenab bey yorumlarınız için teşekür ederim.Musa bey kardeşim kitapla ilgili
geniş bilgiyi sitede vermiştim.bana telefon numaranızı gönerirseniz sizi ararım.
MUSA BEY TELEFON NUMARAM : 05337277970 telefonla görüşelim

2 yorum:

  1. Mehmet Özerkman ustamızı Ali ulusoy Bloğunda görmek gerçekten güzel bir olay dama severlerin dayanışması işte böyle olur derim.Bu sayede Mehmet özerkman ustamızı sanalda olsa kendisini yakınen görme fırsatına nail oldum. emeklerinden dolayı kendisine teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Sayğılarımla

    YanıtlaSil
  2. dama kitabını ücreti nekadar vehangi hesaba yatırılacak

    YanıtlaSil