ALİ ULUSOY

ALİ ULUSOY
ALİ ULUSOY DAMA

2 Eylül 2009 Çarşamba

TAŞ İSTEMEDE SİNAN ARSLAN'DAN ALINAN BİR AÇMAZ.




Bu açmaz ile ilgili çözüm önerilerinbizi bekliyorum.Notasyonunu ilerki günlerde
yayınlayacağım.
----------------------Notasyonu veriyorum.
1------------g5-f5
2-c3-b3---c5-c3
3-d4-c4---f5-f3
4-d2-c2---c3-C1(dama)
5-g4-f4---C1-C5
6-e4-e5---C5-G4
7-e4-a7
Mahmut bey benim verdiğim notasyou inceleyiniz.sitede notasyonla ilgili geniş
bilgi var. Oradan'da inceleyebilirsiniz.
Mahmut bey siyahla oynayan oyuncu g5-deki taşla f5 den taşi stiyor.1 ci hamle
2 ci hamleden ihtibaren inceleyiniz.Benim yazdığım notsyon dogru.bazı arkadaşlar notasyonu anlaşılır yazmıyor.doğru olan hamlelerin tamamının
yazılmasıdır.Yoğun istek olursa NOTASYONA tekrar değinecegim.

2 yorum:

  1. c3_b3
    d4_c4
    d2_c2
    g4_f4
    e4_e5
    e3xa7

    alibey benim cözümüm ayı bacagı oldu sanırım dogru buldum

    YanıtlaSil
  2. ali bey g5 taş yok g5 f5 nasıl geliyor??
    gemiyor e4 gelmiyor e3 a7 eksiye düşer

    YanıtlaSil