ALİ ULUSOY

ALİ ULUSOY
ALİ ULUSOY DAMA

19 Ağustos 2009 Çarşamba

BÜYÜK USTA SİNAN ARSLANDAN ALINAN BİR HURDA




Bu hurdanın natosyonunu yayınlamıyorum.Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
beyaz taşla oynayan oyuncunun D1 de daması var.
siyah taşlarla oynayan oyun
cunun G8 de daması var ve taş istiyor.Siyah taşlarla oynayan oyuncu
nun yenilgisi kaçınılmaz.
Mahmut bey yorumlarınız için teşekür ediyorum.Bu hurdanın notasyonunu veriyorum.sizinki ile karşılaştırın lütven
1------------ H8-G8
2-D1-D3---G8-A2
3-c3-c4----c5-c3
4-D3-D2---A2-B4
5-b3-d3----b5-b3
6-a3-g7--Mahmut bey bu notosyonu anelizini yapın.sizin notasyonda
----------ki farklılıkları göreceksiniz.siteye hangi ilden giriyorsunuz? yazınız.Ben izmir güzelyalıda oturuyorum.

3 yorum:

  1. d1_d2 g8_a3
    d4_d5 c5_e5
    e3_e4 e5_g3
    g1_a5 bir taş avantalı durumda ve hamle avantası var

    YanıtlaSil
  2. d1 g1 gelir yanlış yazdım

    YanıtlaSil
  3. istanbul pendik kaynarca izmirin neresi sizin ben karşıyakadan istanbula geldim

    YanıtlaSil